Ce cuprinde documentația de SSM solicitată de autorități, conform legii protectiei muncii?
Decizii privind organizarea activității în domeniul securității și sănătății în muncă;
Instrucțiuni proprii de securitate și sănătate în muncă;
Instrucțiuni de lucru pentru exploatarea echipamentelor de muncă;
Atribuții și răspunderi în domeniul securității și sănătății în muncă, ce revin lucrătorilor, corespunzător funcțiilor exercitate;
Un necesar de date cu caracter tehnic, de informare și instruire a lucrătorilor în domeniul securității și sănătății în muncă;
Un necesar de date cu caracter tehnic, de informare și instruire a lucrătorilor în domeniul securității și sănătății în muncă;
Tematici pentru toate fazele de instruire în domeniul securității și sănătății în muncă;
Teste de verificare a cunoștințelor dobândite de către angajați;
Programe de instruire - testare la nivelul societății;
Planuri de acțiune în caz de pericol grav și iminent;
Regulament de organizare şi funcţionare a comitetului de securitate şi sănătate în muncă;
Liste de acordare a echipamentului individual de protecție;
Evidența zonelor cu risc ridicat și specific.
Acoperim toate aspectele ce țin de securitatea și sănătateala locul de muncă..
Identificăm zonele cu risc ridicat și specific.
Elaborăm evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru fiecare loc de muncă sau activitate.
Verificăm starea de funcționare a sistemelor de alarmă și avertizare, semnalelor de urgență sau a altor sisteme de siguranță.
Identificăm posturile de lucru care necesită examene medicale suplimentare.
Asigurăm evidența echipamentelor de muncă și urmărim verificările periodice.
În funcție de specificul activității și de riscurile existente identificate vă propunem măsurile colective necesare ce trebuie adoptate, precum și cele individuale.
Stabilim zonele care necesită semnalizarea de securitate și sănătate în muncă.