Servicii Implementarea si menținerea sistemului de management SSM

Home » Implementarea si menținerea sistemului de management SSM
Cum te ajutăm să oferi un mediu de lucru sigur și în conformitate cu legislația în vigoare?


Oferim suportul necesar pentru implementarea și respectarea cerințelor legislative în vigoare.


Efectuăm și oferim suport în vederea instruirii și informării angajaților (inclusiv instructaje de protecția muncii).


Asigurăm verificarea cunoașterii și aplicării de către angajați a atribuțiilor ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă.


Stabilim și propunem materiale de instruire și conștientizare a angajaților, adecvate pentru fiecare loc de muncă sau activitate.


Oferim consultanță cu privire la identificarea activităților care necesită efectuarea determinărilor de noxe.


Monitorizăm periodic valabilitatea documentelor specifice referitoare la măsurătorile instalației electrice (verificare PRAM cu emitere de buletin PRAM), verificările tehnice în utilizare aferente echipamentelor etc.


Urmărim și actualizăm planul de acțiune în caz de pericol grav și iminent precum și planul de prevenire și protecție.


Urmărim realizarea măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă.


Acoperim toate aspectele ce țin de securitatea și sănătatea la locul de muncă.


Identificăm zonele cu risc ridicat și specific.


Elaborăm evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru fiecare loc de muncă sau activitate.


Verificăm starea de funcționare a sistemelor de alarmă și avertizare, semnalelor de urgență sau a altor sisteme de siguranță.


Identificăm posturile de lucru care necesită examene medicale suplimentare.


Asigurăm evidența echipamentelor de muncă și urmărim verificările periodice.


În funcție de specificul activității și de riscurile existente identificate vă propunem măsurile colective necesare ce trebuie adoptate, precum și cele individuale.


Stabilim zonele care necesită semnalizarea de securitate și sănătate în muncă.